Proteinmuffins med blåbär!

Sjuk-dag nummer 4 och inte en endaste liten basilusk bättre! Blir sinnesrubbad av att bara ligga hemma, vill göra allt det där som man annars aldrig vill eller har tid med att göra. Idag tog jag förnuftet till fånga och gjorde iallafall något annat än att ligga i soffan. Jag gjorde proteinmuffins! De blev väl.. inte helt mirakulösa om jag uttrycker mig så men det ligger väl något i mina egna små korrigeringar. Äsch, får se om jag gör ett ytterligare försök i kommande tider och då faktiskt också går efter vad receptet har att säga. Annars då? Städat, rensat, sanerat mitt bo. Letar efter en stor och diger spegel som ska få pryda väggen min och tror att jag har hittat en lovande kandidat. Vad man tänkas kan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback